Maminko, prosím tě, do skříňky mi dej:

16.08.2017

Oblečení do třídy - tričko, kraťasy nebo tepláky, ponožky, papuče

Náhradní oblečení - náhradní spodní prádlo, tričko s krátkým i dlouhým rukávem, kalhoty

Na pobyt venku - dle počasí, mikinu bundu, kraťasy nebo tepláky

Ve školce ještě potřebuji pyžamo, krabičku papírových kapesníků, kartáček, pastu, kelímek


Maminko, každý den mi ukazuj - jak si mám SÁM/A své věci do skříňky poskládat.

I doma si budu všechny věci SÁM/A uklízet.

Jen mi trošku pomáhej.

Už jsem totiž velký/á a zvládnu to sám/a!


Maminko a tatínku - čti všechny nástěnkdy a klidně se na paní učitelky na všechno zeptej (nejlépe odpoledne), protože já občas něco popletu.

Každý den si se mnou povídej o tom, co děláme ve školce.

Všechny věci mi PODEPIŠ značkou nebo jménem. 

© 2017 MATEŘSKÁ ŠKOLA MACHOVÁ, okres Zlín, příspěvková organizace
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky